Pages

Badrumsdetaljer

Stenljuslykta i badrummet, från Granit


Sommarlovet är slut och vardagen har börjat igen. Jag har börjat jobba heltid och maken är hemma med barnen. På något sätt hoppas jag hinna blogga ändå, jag har saknat det!

Här kommer lite bilder på detaljer från ett av våra badrum. Båda badrummen var nyrenoverade då vi flyttade in i vårt hus, jag gillar inte alls materialvalen men en badrumsrenovering är för kostsam då det egentligen inte behövs. Därför får man stå ut och göra det bästa av situationen istället.

Favoritparfymerna från favoritmärket, en för dagen och en för kvällen

Jag är en krämjunkie och de här från Chanel och FACE har dessutom snygga förpackningar!

Jag älskar växter, allra helst snittblommor men murgrönan är lagom tålig och står sig ett tag åtminstone i badrummet.

"Originaltvålen" är sedan länge slut, men tvålpumpen från en liten butik i Täby är så snygg att den får vara kvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar