Pages

Tisdagstema - en kär pryl

Tisdagstemat idag var en kär pryl och liksom de flesta övriga fabrikanter har jag haft oerhört svårt att välja. För ett hem består ju inte av annat än kära prylar och för mig har de flesta prylar här hemma en historia och ett minne bakom sig. Jag funderade och funderade och bestämde mig för att ta med kameran och fota de tre favoritprylarna som dök upp först.


Den stora flaskan köptes på loppis i helgen och jag älskar den. 
 Ännu mer sedan jag såg en liknande på House Doctor för en bra bit över tusenlappen...

Flowerbordet är en ny favorit här hemma. Älskar den mjuka formen,.
 
Min käraste pryl är nog kanske ändå vår Lamino. 
Ända sedan jag var sexton har jag drömt om en och 
den här är resultatet av galet hårt arbete för min del, 
en riktig feel-goodmöbel som jag kunde unna mig för snart tre år sedan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar