Pages

Ljus

Flera av mina vänner har fantastiska hus, med ett helt annat ljus än vad som vi får till i vårt parhus från slutet av 1970-talet.
Just nu är jag emellertid smått besatt av att få in mer ljus hemma, kan det ha att göra med den evighetslånga vintern tro?

Något jag drömmer om är stora fönsterpartier á la gammal industri och den här bilden, som jag hittade hos Emma visar verkligen hur jag tänker. Gillar också skrivbordslampan som används som bordslampa, något som känns som en annalkande trend.


I söndags åkte vi till Lager 157 och passerade då det här huset i Mellösa, ett litet samhälle i Södermanland. Där finns också helt makalösa fönster, spana in den här trappan.


Exteriören är det heller inget fel på och det känns också helt otroligt att det finns så här fina renoveringsobjekt som är till salu för det priset.

(Bilder lånade från Fastighetsbyrån)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar